Travis

   
Re: Any finnish boardies around??
juuuli
Posts: 75
juuuli Posted Thu 24 Jul, 2008 6:56 PM Quote
Suomalainen ilmoittautuu! Juuli on nimi ja olen Jennyn sisko. Meidän perheellä on tällainen tuplamiehitys täällä travisonlinessa :)
 
Re: Any finnish boardies around??
laurimus
Posts: 27
laurimus Posted Sat 26 Jul, 2008 7:18 PM Quote
Mahtavaa, että teitä on oikein sisarvoimin tekemässä kunniaa meille suomalaisille täällä Travisonlinen keskustelupalstoilla. Kuten aiemmin tässä keskustelussa mainittua, meidän täytyy keksiä joku keino saada yhtye Suomeen ensi kiertueella! :)

Tuli muuten mieleen, että toivottavasti tuo uusi albumi tulee sitten pian ilmestymisensä jälkeen tänne myyntiin. Muistaakseni 2007 toukokuussa, kun "The boy with no name" julkaistiin, kesti siinä jonkun aikaa, ennen kuin löysin sen suomesta. Itseasiassa taisin tilata sen jostakin täältä netistä. Eiköhän tuo Ode for J.Smith tule meillekin saakka! :)
 
Re: Any finnish boardies around??
juuuli
Posts: 75
juuuli Posted Sat 26 Jul, 2008 8:16 PM Quote
No hoppas så... Tai eipä tuo oikeastaan omalla kohdalla haittaisi kauheasti, koska netistä sen saa ainakin kätevästi tilattua, mutta olisihan se mukava, että se löytyisi ihan kaupan hyllyltä mahd. nopeasti ilmestymisen jälkeen. Itse taisin löytää&ostaa The Boy With No Namen Jyväskylän Levykauppa Äx:stä ihan tuolloin virallisena julkaisupäivänä. Äx on hyvä kauppa :)Voi vitsit, ne neljä uutta biisiä, jotka olen kuullut, olivat kyllä niiiiin upeita, että odotan uutta levyä erittäin innolla!
 
Re: Any finnish boardies around??
laurimus
Posts: 27
laurimus Posted Sun 27 Jul, 2008 10:04 AM Quote
Joo totta! Tuolta Äxän nettikioskista on kätevää ja nopeaa tilata. :) Eiköhän toi uutukaisuuskin ilmesty sitten sinne.

Mitkä kappaleet oot kuullut? Mä oon tietty tuon EP:n kautta kuullut J.Smithin ja Get upin. Youtubesta on sitten löytyny joitain clippejä, mutta niiden äänenlaatu on sen verran huono, ettei niistä oikeata kuvaa oikein saa. Friends-kappale tuntuu aivan hillittömän hienolta biisiltä. Ootko nähnyt sen pätkän, missä Fran esittää sen biisin akustisella, gerbiilipuvussa tai jossakin vastaavassa? :) Kyllä saisi levy jo tulla. Onkohan tuo julkaisupäivä nyt sitten sen 29.9.
Tässähän alkaa jo odottaa tosissaan! ;)
 
Pages Previous 1 [2] All Times BST Current Time 12:44 AM
Post Reply